Ja... Evenementen organisatie Zuiver Events
Ja... Evenementen organisatie Zuiver Events

Onze aanpak, of met een duur woord het proces wat we samen met u doorlopen om uw evenement, bedrijfsfeest of klantendag succesvol te laten zijn, ziet er als volgt uit:
Het is belangrijk om elkaar te leren kennen en een gevoel te krijgen bij wie jullie zijn en wat het idee is van hetgeen jullie wensen.
Dit is een vrijblijvende ontmoeting waarbij we wederzijds indrukken opdoen en vragen kunnen stellen aan elkaar.
Wij geven daarnaast een presentatie over onze aanpak, ervaring en referentie feesten en evenementen.
Na de kennsimaking maken we een afspraak voor het gedetaileerder doorspreken van jullie wensen en omvang van het te organiseren evenement.
Dit vormt de basis voor ons voorstel. Denk hierbij aan zaken als aantal gasten, catering, locatie, muziek, audio/video presentatie, tolietten, etc.
Na de briefing gaan wij aan de slag met een voorstel en nemen we essentiele onderdelen uit de offerte alvast in optie om vervolgens niet tot de conclusie te hoeven komen dat bijvoorbeeld een locatie, artiest of tent niet beschikbaar is.
Het voorstel bestaat uit alle benodigde zaken die tot een succesvol evenement, congres of feest moeten leiden. In ons voorstel houden we rekening met uw budget en komen we met een financieel voorstel.
we maken vervolgens een afspraak om het voorstel met u door te nemen.
Zodra het voorstel, eventueel na enkele aanpassingen, akkoord is, gaan we aan de slag met het draaiboek en de actielijst.
Draaiboek
In het draaiboek beschrijven we het complete proces van de dag of dagen die we gaan uitvoeren tijdens het evenement.
Inclusief de voorbereiding en de afbouw/nazorg.
Actielijst
In de actielijst staan alle zaken beschreven die voorafgaan aan het evenement.
De taken/acties worden beschreven met deadlines en worden de taken toebedeels aan personen of werkgroepen.
Denk hierbij aan het opstelen van gastenlijsten, save the date plannen, uitnodigignen versturen tot aan wanneer de koelkast aangezet wordt.
Op basis van het draaiboek, de offerte en actielijst gaan we aan de slag om alle ins&outs van het evenment of feest voor te bereiden.
Hierbij werken we gezamelijk de actielijst af en toetsen we het draaiboek tussentijds.
Hierbinnnen verzorgen we ook het opmaken van programma boekje, mailings, website voor registratie genodigden en resereveren van bijvoorbeeld een bandje of artiest.
We gaan aan de slag met de opbouw of inrichting en klaarzetten van alle faciliteiten op de locatie.
Indien gebruik gemaakt wordt van een grote tent dan zetten we deze op en verzorgen we alle zaken zoals vloeren, interieur, tolietgebouw etc.
Hier doen we het allemaal voor, het leukste gedeelte van ons werk!
We zorgen voor het juiste personeel, alles staat gereed en aan de hand van het draaiboek gaan we aan de slag.
We ontvangen de mensen, de garderobe medewerker staat gereed en de gasten worden warm ontvangen!
Het feest, congres of evenement kan beginnen. geluid en techniek staan gereed.
De bar is open en hapjes en drankjes zijn verzorgd. Afhankleijk van uw wensen zorgen we voor hapjes en drankjes en zelf een complete barbecue.
Na het feest zorge wij voor de volledige afbouw van uw evenement. U hoeft nergens naar om te kijken!
Het is natuurlijk leuk en goed om t eweten hoe uw gasten het evenement hebben ervaren, daarnaast hebben we bijvoorbeeld ook een fotogaarf voor u geregeld. Het is dus leuk om de site die we hadden gemaakt voor de registratie nu in te zetten om mensne te bedanken voor hun komst, foto's te tonen en te vragen aan de gasten heo ze het hebben ervaren.
Ook dit verzorgen wij voor u!

Ja...
ZUIVER EVENTS
Westsingel 90a
4461 DN Goes
Mobiel.: 06 -8190 9628
Tel. vast: 0113-851381
Mail: contact@zuiverevents.nl
© 2025 Zuiver Events - Evenementen bureau uit Zeeland | Webdesign & Realisatie: VisieCom